inner image

Σεμινάριο «Social Media Marketing» από το KEK Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου

KEK Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου

20-05-2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Social Media Marketing»

Το KEK Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα «Social Media Marketing», το οποίο θα διεξαχθεί από 25/05/2015 έως 08/06/2015.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη marketing, πωλήσεων, διαφημιστικών εταιριών, υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων κλπ,   οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους με μικρό κόστος αξιοποιώντας τη δύναμη των  μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και ν’ αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Εκπαιδευτικοί στόχοι για το εκπαιδευόμενο:

  • Να γνωρίζει τους τρόπους προβολής στο Διαδίκτυο και πως μπορεί να αξιοποιήσεις τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τις ανάγκες προώθησης των προϊόντων ή των δραστηριοτήτων του.
  • Να κατανοεί τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις βασικότερες έννοιες & ορισμούς που χρησιμοποιούν οι ειδικοί.
  • Να περιγράφει τα βασικά στοιχεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, (τι είναι; ποια είναι; και πως λειτουργούν;)
  • Να σχεδιάζει τη δική του διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
  • Να διακρίνει τι θα πρέπει να προσέξει (πριν - μετά) την κατασκευή της δικής του σελίδας.

Ενότητες Σεμιναρίου:

  • Βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί μια ιστοσελίδα για την εκμετάλλευση των social media. Αναφορά στις βασικές τεχνικές SEO.
  • Facebook ads: Δημιουργία και προώθηση μιας Facebook page και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας με στοχευόμενο κοινό και μέτρηση της αποτελεσματικότητας της (θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο powereditor και pixel του facebook)
  • Google Advertisement: Δημιουργία διαφήμισης Google με το εργαλείο Google adwords. Επεξήγηση των διαθέσιμων τύπων καμπάνιας, εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών και υπολογισμός του κατάλληλου κόστους ανά κλικ(CPC).
  • Twitter: πως λειτουργεί και τι είναι τα hashtags.
  • Google maps και Foursquare: Πως θα εμφανίσετε την επιχείρηση σας στο χάρτη του παγκόσμιου ιστού.
  • Email Newsletter: Έναρξη καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Δημιουργία newsletter με εμπλουτισμένο περιεχόμενο html και σύνδεση με την ιστοσελίδα σας.
  • SMS Marketing. Τι να προσέξετε πριν αγοράσετε κάποια πακέτο μαζικών SMS και τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα εργαλείο SMS.
  • Δραστηριότητες: Κάθε καταρτιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει την δική του διαφημιστική καμπάνια.

Δικαίωμα συμμετοχής:
Το κόστος του προγράμματος είναι 120€  ανά συμμετοχή.
Χρόνος Διεξαγωγής 20 ώρες   Δευτέρα 25/05 - Τετάρτη 27/05 - Τετάρτη 03/06 – Σάββατο 06/06 και Δευτέρα 08/06  από 17:00μ.μ έως 21:00μ.μ

Εισηγητής: Γιάννης Λιναρδάκης, απόφοιτος Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης. Ως προγραμματιστής έχει αναπτύξει αρκετά project και software, επίσης έχει ασχοληθεί με το e-promotion. Εργάζεται ως τεχνικός υπεύθυνος στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ: 2810-302736 & 302730 κα Βενιχάκη Μαίρη  email: venihaki@katartisi.gr  φαξ 2810-227189, info@katartisi.gr από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr.

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE