11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
Μια πολύ σημαντική εικαστική έκθεση διοργανώνει ο Δήμος Ηρακλείου, από τις 23 Μαρτίου έως τις 20 Μαΐου, στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Ο τίτλος της έκθεσης είναι: «Η ματιά του Συλλέκτη. Συλλογή Σωτήρη Φέλιου» και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα « Η άλλη Αρκαδία».
Ο ιστότοπος «ΡΩΓΜΕΣ» http://rogmeshra.blogspot.com/ χώρος ιδεών
διαλόγου και δράσης, οργανώνει ανοικτή εκδήλωση-συζήτηση για τον τοπική
αυτοδιοίκηση την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019 και ώρα 7.00 μ.μ. στην Ανδρόγεω,
αίθουσα «Μανόλης Καρέλλης με θέμα:
«ΓΕΙΝΟΝΙΑ – ΔΗΜΟΣ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
Θεσμοί, συμμετοχή, ανάπτυξη»
Την Πέμπτη 28 του Μάρτη και ώρα 6:30, μ.μ. στο Πολύκεντρο Νεολαίας του Δήμου Ηρακλείου, οι βιβλιοταξιδευτές του
συλλόγου ΑμεΝυ η Ροδαυγή, γιορτάζουν την παγκόσμια ημέρα χρωμάτων, έχουν γεμάτο το διάφανο καράβι τους, με
ποιητικά ηλιοχρώματα και τα αφιερώνουν στα παιδιά όλου του κόσμου.
Την επιμέλεια της εκδήλωσης έχει η συγγραφέας εικαστικός, Θεοδοσία Αργυράκη-Ασαργιωτάκη, εθελόντρια εκπαιδεύτρια,
συντονίστρια της ομάδας, οι βιβλιοταξιδευτές της ροδαυγής.
Τρείς
νεκροί, άγνωστοι μεταξύ τους οδηγούνται
στην κόλαση από έναν μυστηριώδη άγνωστο
άντρα, ένα γκαρσόνι. Όταν μείνουν μόνοι
θα καταλάβουν πως η συνεύρεση τους δεν
είναι τυχαία και πως ο καθένας θα γίνει
ο δήμιος των άλλων δύο.
“ Η κόλαση μας είναι οι άλλοι” λέει ο Γκαρσέν μέσα στο έργο.
Η άρνηση να ομολογήσουμε το πρωταρχικό μας έγκλημα, από το οποίο πηγάζουν όλα τα άλλα είναι η απόφαση μας να απαρνηθούμε την ελευθερία μας και να επιτρέψουμε στους άλλους να μας επιβάλουν μια εικόνα του εαυτού μας, ένα κοινωνικό προσωπείο, μια μάσκα που γίνεται δέρμα και η ταυτότητα μας εξαφανίζεται.