11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας Έρευνας και την ιστορικό τέχνης κ. Ντενίζ-Χλόη Αλεβίζου, οι πίνακες της συλλογής έργων τέχνης του Δήμου φωτογραφίζονται, ψηφιοποιούνται, τεκμηριώνονται και κατατάσσονται. Έτσι, ο μέχρι σήμερα διάσπαρτος σε υπηρεσίες, ή κρυμμένος σε αποθήκες σημαντικός αυτός θησαυρός θα αναδειχθεί ψηφιακά, μέχρι να βρει τη θέση του στο Μέγαρο Κοθρή-Λιοπυράκη, το οποίο παραχωρήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού στον Δήμο, για να στεγάσει πλέον την Πινακοθήκη του Δήμου Ηρακλείου.