inner image

«Το Καμ Μπακ» του Βασίλη Κατσικονούρη

Αψηφώντας τη βροχή των πρώτων ημερών του χρόνου πλήθος θεατών τίμησε «Το Καμ Μπακ» στο Θέατρο Κάτω! «Το Καμ Μπακ» σε σκηνοθεσία Σοφίας Δερμιτζάκη κάνει come back κάθε Κυριακή και Δευτέρα στις 21:00, στο θέατρο Κάτω, Θεοτοκοπούλου 28.

Αρχείο όλων των εκδηλώσεων

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE