11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
Μια πολύ σημαντική εικαστική έκθεση διοργανώνει ο Δήμος Ηρακλείου, από τις 23 Μαρτίου έως τις 20 Μαΐου, στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Ο τίτλος της έκθεσης είναι: «Η ματιά του Συλλέκτη. Συλλογή Σωτήρη Φέλιου» και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα « Η άλλη Αρκαδία».
Μουσείο Εικαστικών Τεχνων, έκθεση ζωγραφικής με τίτλο "ΑΓΑΠΑ ΜΕ, ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ...". Εγκαίνιο την Παρασκευή 19 Απριλίου, στις 19.30. Επιμέλεια της Ιριδος Κρητικού.
Το αριστούργημα του Βίκτωρα Ουγκώ «ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ» ανεβάζει σε μορφή
ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ η Θεατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου Κρήτης (Σχολές Ηρακλείου)
σε σκηνοθεσία Γιώργου Αντωνάκη από τις 12 έως τις 16 Μαΐου 2019 στις
20.00 στο Θέατρο «ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΑΣΑΚΗ» του Φοιτητικού Κέντρου του
Πανεπιστημίου Κρήτης στις ΒΟΥΤΕΣ, με Ελεύθερη είσοδο(κουτί ενίσχυσης).