11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
Μια πολύ σημαντική εικαστική έκθεση διοργανώνει ο Δήμος Ηρακλείου, από τις 23 Μαρτίου έως τις 20 Μαΐου, στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Ο τίτλος της έκθεσης είναι: «Η ματιά του Συλλέκτη. Συλλογή Σωτήρη Φέλιου» και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα « Η άλλη Αρκαδία».
Εκδήλωση – ανοιχτή συζήτηση με θέμα «Ευρωσκεπτικισμός και Ευρωπαϊκή
Ολοκλήρωση», διοργανώνει ο Δήμος Ηρακλείου, την Παρασκευή 19 Απριλίου
και ώρα 19.00, στην αίθουσα «Ανδρέα & Μαρίας Καλοκαιρινού» του
Πολιτιστικού και Συνεδριακού Κέντρου
Στην εκδήλωση θα απευθύνει
χαιρετισμό ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός και θα τοποθετηθούν
επί του θέματος οι Ευρωβουλευτές Στέλιος Κούλογλου, Μανόλης
Κεφαλογιάννης, Νίκος Ανδρουλάκης, Γιώργος Γραμματικάκης, Κωνσταντίνος
Παπαδάκης και Νότης Μαριάς.
Θα ακολουθήσει διάλογος με το κοινό.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Μουσείο Εικαστικών Τεχνων, έκθεση ζωγραφικής με τίτλο "ΑΓΑΠΑ ΜΕ, ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ...". Εγκαίνιο την Παρασκευή 19 Απριλίου, στις 19.30. Επιμέλεια της Ιριδος Κρητικού.