inner image

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Γίνομαι η αλλαγή: Λιγότερα πλαστικά μίας χρήσης»

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, μέσω της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγγελικής Ζαχαράτου, και οι ΔΔΕ Λασιθίου, Χανίων, Πειραιά, Α’ Αθήνας και Σερρών, μέσω των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη διοργανώνουν «Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: Γίνομαι η αλλαγή: Λιγότερα πλαστικά μίας χρήσης», το Σάββατο 13 Μαρτίου 2021 και ώρα 10:30-13:15. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα γίνει μια συνοπτική παρουσίαση των δράσεων του Κοινωφελούς Ιδρύματος σχετικά με την μείωση της ρύπανσης από πλαστικό και θα παρουσιαστεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμμετέχω στην αλλαγή» (Για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).

Αρχείο όλων των εκδηλώσεων

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE