11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026 του Δήμου Ηρακλείου
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, μέσω της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγγελικής Ζαχαράτου, και οι ΔΔΕ Λασιθίου, Χανίων, Πειραιά, Α’ Αθήνας και Σερρών, μέσω των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη διοργανώνουν «Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: Γίνομαι η αλλαγή: Λιγότερα πλαστικά μίας χρήσης», το Σάββατο 13 Μαρτίου 2021 και ώρα 10:30-13:15. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα γίνει μια συνοπτική παρουσίαση των δράσεων του Κοινωφελούς Ιδρύματος σχετικά με την μείωση της ρύπανσης από πλαστικό και θα παρουσιαστεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμμετέχω στην αλλαγή» (Για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).