inner image

Αντιδήμαρχοι



Α. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Υπαίθρου και Τουρισμού τον δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας, επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο για όλους» Γεώργιο Σισαμάκη (Τηλ: 2813 409225, email:sisamakis@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) Της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής (άρθρο 8) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Προγραμματισμού και Οργάνωσης (άρθρο 8.1).
2. Του Τμήματος Πιστοποίησης και Εφαρμογής Συστημάτων Ποιότητας - Αποτελεσματικότητας (άρθρο 8.2).
3. Του Τμήματος Πληροφορικής Επικοινωνιών και Διαφάνειας (άρθρο 8.3).
4. Του Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (άρθρο 8.4).
Επίσης στον ίδιο ανατίθεται και ο συντονισμός για την υλοποίηση δράσεων του ΣΟΑΠ/ΒΑΑ, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Αντιδημαρχίες και την Γενική Γραμματέα του Δήμου.

β) Της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9 .1).
2. Του Τμήματος Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας (άρθρο 9.2).
3. Από το Τμήμα Αδειοδότησης και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 9.3), οτιδήποτε αφορά στην λειτουργία του υπαίθριου εμπορίου εν γένει (λαϊκές αγορές, στάσιμο και πλανόδιο εμπόριο).

Ειδικότερα αναλαμβάνει:
• Τον καθορισμό των χώρων και των όρων λειτουργίας των υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές και εμποροπανηγύρεις).
• Τον καθορισμό των ανώτατου αριθμού των αδειών υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου και τη συγκρότηση της Επιτροπής Υπαίθριου Πλανόδιου Εμπορίου.
• Την έκδοση αποφάσεων για την ίδρυση, την διάλυση και τον καθορισμό του τρόπου της εν γένει λειτουργίας Λαϊκών Αγορών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, περιλαμβανομένης της χορήγησης επαγγελματικών και παραγωγικών αδειών.
• Την συγκρότηση Επιτροπών για τον έλεγχο των πωλητών, παραγωγών και επαγγελματιών των λαϊκών αγορών .
• Την χορήγηση αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις δικαιοδοσίες που δίδονται στο Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις, και την παρακολούθηση της εφαρμογής του Νόμου και των κανονιστικών διατάξεων του Δήμου που αφορούν:

  • Στις άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα αγροτικά τους προϊόντα στον Δήμο σε λαϊκές αγορές
  • Στην άσκηση υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.
  • Την άσκηση υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
  • Την συμμετοχή σε Κυριακάτικες Αγορές.

• Την παρακολούθηση και τον έλεγχο της τήρησης των προϋποθέσεων υπό τις οποίες χορηγούνται οι ανωτέρω άδειες και την εισήγηση για την λήψη μέτρων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (π.χ. σνάκληση άδειας, αφαίρεση άδειας, επιβολή προστίμων κ.λ.π.).

γ) Της Εποπτείας και του Συντονισμού της δράσης των Κοινοτήτων του Δήμου.

δ) Του Τμήματος Τουρισμού (άρθρο 13.6).

Επίσης θα είναι υπεύθυνος για την Κατάρτιση και τον Συντονισμό των Ετησίων Προγραμμάτων Προβολής του Δήμου Ηρακλείου, καθώς και την υλοποίηση του Ετήσιου Προγράμματος Επικοινωνιακής Προβολής, που αφορά στον Τουρισμό.

 


 

Β. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Πολεοδομίας τον δημοτικό σύμβουλο Γεώργιο Καραντινό (Τηλ: 2813 409389, email:karantinos@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Διεύθυνσης Πολεοδομίας (άρθρο 10) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Πολεοδομικών Μελετών (αρθ. 10.1).
2. Του Τμήματος Τοπογραφικών – Πολεοδομικών Εφαρμογών & Απαλλοτριώσεων (αρθ.10.2) του Τμήματος Οικοδομικών Αδειών και Ελέγχου (άρθρο 10.3).
3. Του Τμήματος Ελέγχου Κατασκευών (άρθρο. 10.4).
4. Του Τμήματος Τεχνικού Αρχείου – Μηχανοργάνωσης – Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 10.5).



 

Γ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος & Αθλητισμού τον δημοτικό σύμβουλο Κων/νο Βαρδαβά (Τηλ: 2813 409620, email:vardavas@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (άρθρο 11) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Μελετών, Προγραμματισμού και Ανακύκλωσης (άρθ. 11.1).
2. Του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών (άρθ. 11.2).
3. Του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων Καθαριότητας (άρθ. 11.3).
4. Του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων (αρθ. 17.6).

β) της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).
Από το Τμήμα Πολιτισμού − Αθλητισμού, Νέας Γενιάς – Εθελοντισμού− ΚΕΣΑΝ (άρθρο 13 παρ. 2 ) τα παρακάτω:
1. τη συμμετοχή στην διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων και λοιπών δραστηριοτήτων αθλητικού χαρακτήρα
2. την παρακολούθηση της λειτουργίας και δράσης δημοτικών δομών και νομικών προσώπων που εφαρμόζουν προγράμματα και δράσεις στους τομείς, αθλητισμού
3. την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στους τομείς του αθλητισμού και της νέας γενιάς συμπληρωματικά με τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται από τα νομικά πρόσωπα.

γ) από την Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9), όλες τις αρμοδιότητες που αφορούν στο Τμήμα Περιβάλλοντος (άρθ. 9.4).

 


 

Δ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών την δημοτική σύμβουλο Μαρία Καναβάκη (Τηλ: 2813 409110, email:kanavaki@heraklion.gr) και της μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (άρθρο 14)
1. Του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης, Τήρησης Αλληλογραφίας εγγράφων (άρθρο 14.1)
2. Του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (άρθρο 14.2)
3. Του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού (άρθρο 14.3)
4. Του Τμήματος Ληξιαρχείου (14.4)
5. Του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης (άρθρο 14.5).
6. Του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης (άρθρο 14.6).

β) της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (άρθρο 15) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Προϋπολογισμού (άρθρο 15.1).
2. Του Τμήματος Εκκαθάρισης Δαπανών (άρθρο 15.2).
1. Του Τμήματος Διπλογραφικού (άρθρο 15.3).
2. Του Τμήματος Ταμείου (άρθρο 15.4).
Του Τμήματος Ελέγχου Προσόδων (άρθρο 15.5).
3. Του Τμήματος ΤΑΠ, Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού (άρθρο 15.6).
4. Του Τμήματος Ταμειακής Βεβαίωσης – Εισπράξεων – Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης (άρθρο 15.8).
5. Του Τμήματος Προμηθειών – Δημοπρασιών (άρθρο 15.9).
6. Του Τμήματος Διαχείρισης Υλικών και Αποθεμάτων (άρθρο 15.10).
7. Του Τμήματος Δημοτικών Κοιμητηρίων (άρθρο 15.11).

γ) της Δ/νσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 18 §1, §2, §3) καθώς και των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Ν. Αλικαρνασσού (άρθρο 19 παρ. 1), Αγ. Μύρωνα (άρθρο 20), Βενεράτου (άρθρο 21 παρ. 1) και Προφήτη Ηλία (άρθρο 22).

δ) από τη Δ/νση Συντήρησης & Αυτεπιστασίας (άρθρο 17), το Γραφείο διαχείρισης αδέσποτων ζώων και την διαχείριση και εποπτεία του κυνοκομείου (άρθρο 17.7).

Στην ίδια ανατίθεται η μέριμνα για την ίδρυση και λειτουργία Κέντρου Αποτέφρωσης Νεκρών σε συνεργασία με την αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων.

 


 

Ε. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Κοινωνικών Υπηρεσιών την δημοτική σύμβουλο Ειρήνη (Ρένα) Παπαδάκη Σκαλίδη (Τηλ: 2813 409177, email:papadakie@heraklion.gr) και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Δ/νσης Κοινωνικής Ανάπτυξης (αρθ. 12) και ειδικότερα:
1. Του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής – Καινοτόμων Δράσεων – Δημόσιας Υγείας και Ισότητας των δύο φύλλων (άρθρο 12.1).
2. Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων, με έδρα την 1η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12.2).
3. Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων, με έδρα την 2η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12.3).
4. Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα την 3η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12. 4).
5. Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα την 4η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12.5).
6. Του Τμήματος Επιδοματικής Πολιτικής και Ελέγχου (άρθρο 12.6)

Aπό τις Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα την Αλικαρνασσό (αρθρ. 2), αναθέτουμε στην αντιδήμαρχο Ειρήνη (Ρένα)  Παπαδάκη Σκαλίδη  και τις αρμοδιότητες του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα την Αλικαρνασσό.

 


 

ΣΤ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς την δημοτική σύμβουλο Στέλλα Καλογεράκη Αρχοντάκη (Τηλ: 2813 409408, email:arxontaki@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).
1. από το Τμήμα Πολιτισμού − Αθλητισμού, Νέας Γενιάς – Εθελοντισμού − ΚΕΣΑΝ (άρθρο 13.2) το ΚΕΣΑΝ
2. του Τμήματος Παιδείας και δια Βίου Μάθησης (άρθρο 13.3 )
3. του Τμήματος Φύλαξης και Καθαρισμού Σχολικών Μονάδων (άρθρο 13.4)
4. του Τμήματος Μουσικής Παιδείας (άρθρο 13.5)

 


 

Z. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Πολιτισμού την δημοτική σύμβουλο Αριστέα Πλέυρη (Τηλ: 2813 409108, email:plevri@heraklion.gr) και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Δ/νσης Παιδείας- Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13)
1. Του Τμήματος Βικελαίας Βιβλιοθήκης (αρθ. 13.1)
2. Την διαχείριση των αιθουσών και χώρων πολιτισμού του Δήμου συμπεριλαμβανομένων των Ενετικών Τειχών.

 


 

H. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πρασίνου & Καθημερινότητας τον δημοτικό σύμβουλο Ιωάννη Αναστασάκη (Τηλ: 2813 409835, email:anastasakis@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) Της Δ/νσης Τεχνικών Έργων και Μελετών (αρθ.16)
1. Του Τμήματος Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο (άρθρο 16.1).
2. Του Τμήματος Υδραυλικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων (άρθρο 16.2).
3. Του Τμήματος Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων (άρθρο 16.3).
4. Του Τμήματος Έργων Υπαιθρίων Χώρων (άρθρο 16.4).
5. Του Τμήματος Κυκλοφορίας και Συγκοινωνιών (άρθρο 16.5).
6. Του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων – Ενεργειακής Διαχείρισης και Αδειοδοτήσεων (άρθρο 16.6).
7. Του Τμήματος Προστασίας και Ανάδειξης Παλιάς Πόλης – Οικιστικών Συνόλων και Ενετικών Τειχών (άρθρο 16.7.

β) Της Δ/νσης Συντήρησης και Αυτεπιστασίας (άρθρο 17.1, 2,3,4,5) :
1. Του Τμήματος Συντονισμού & Διεκπεραίωσης Αιτημάτων.
2. Του Τμήματος Συντήρησης Δημοτικών και Σχολικών Κτιρίων.
3. Του Τμήματος Οδοποιίας.
4. Του Τμήματος Συντήρησης Κοινοχρήστων Χώρων.
5. Του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού και Σήμανσης.

γ) Της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9) και ειδικότερα
του Τμήματος Μελετών & Συντήρησης Πρασίνου (άρθρο 9. 5)

Ο αντιδήμαρχος έχει την ευθύνη, σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, να συγκαλεί τεχνική συνάντηση εργασίας μία φορά κάθε μήνα στην έδρα κάθε Δημοτικής Ενότητας, με τους προέδρους των αντίστοιχων Κοινοτήτων.

 


 

Θ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, Πολιτικής Προστασίας & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων τον δημοτικό σύμβουλο Μαρίνο Παττακό (Τηλ: 2813 409501, email:pattakos@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας (άρθρο 7).
1. Του Τμήματος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού & Διοικητικής Μέριμνας (7.α).
2. Του Τμήματος Γενικής Αστυνόμευσης (7.β).

β) του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας (άρθρο 9 § 6).

γ) από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9), όλα τα αντικείμενα του Τμήματος των προϋποθέσεων Αδειοδοτήσεων και της Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 9.3), πλην αυτών που αναφέρονται στις αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Υπαίθρου.

 

 

Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι:

1. θα έχουν την αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων Δημάρχου, των βεβαιώσεων, συμβάσεων, διακηρύξεων, κ.λ.π που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών τις οποίες επιβλέπουν, κατευθύνουν και ελέγχουν.
2. θα κατευθύνουν και θα ελέγχουν σε συνεργασία με την Γενική Γραμματέα του Δήμου το αντίστοιχο προσωπικό σε θέματα της αρμοδιότητας τους και,
3. εκτός του δημάρχου και όλοι οι αντιδήμαρχοι θα τελούν πολιτικούς γάμους.
4. θα έχουν την εποπτεία και την ευθύνη, για την τήρηση των κανόνων υγιεινής & ασφάλειας των υπαλλήλων που υπάγονται στις Δ/νσεις των.

- Ορίζεται Αναπληρώτρια Δημάρχου η αντιδήμαρχος κ. Αριστέα Πλεύρη και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της, ο αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Καραντινός.

Όλοι οι αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται για την παραλαβή κάθε είδους εγγράφων που αφορούν στον Δήμο, την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κ.λ.π όλων των υπηρεσιών του δήμου, την υπογραφή εγγράφων προς όλες τις υπηρεσίες και Οργανισμούς, την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων εγγράφων που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου.

 

 

 

ΑΜΙΣΘΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ

 

1. Ορίζουμε άμισθο Αντιδήμαρχο, ΚΕΠ, ΚΕΣΑΝ, Φύλαξης & Καθαριότητας Σχολικών Μονάδων τον δημοτικό σύμβουλο της παράταξης «Ηράκλειο για όλους» Αντώνιο Περυσινάκη  (Τηλ: 2813 409000, email:perisinakis@heraklion.gr) και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Α) της Δ/νσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 18 §1, §2, §3)  καθώς και  των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Ν. Αλικαρνασσού (άρθρο 19 παρ. 1), Αγ. Μύρωνα (άρθρο 20), Βενεράτου (άρθρο 21 παρ. 1) και Προφήτη Ηλία (άρθρο 22), αποκλειστικά σε ότι αφορά τις αρμοδιότητες των ΚΕΠ, που αφαιρούνται από την αντιδημαρχία Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών 

Β) της Δ/νσης Παιδείας,  Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).

  1. από το Τμήμα Πολιτισμού − Αθλητισμού,  Νέας Γενιάς – Εθελοντισμού − ΚΕΣΑΝ (άρθρο 13.2),  του ΚΕΣΑΝ
  2. του Τμήματος Φύλαξης και Καθαρισμού Σχολικών Μονάδων (άρθρο 13.4)

που αφαιρούνται από την αντιδημαρχία Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς 



 

2. Ορίζουμε ως άμισθο Αντιδήμαρχο, τον  δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας, επικεφαλής της παράταξης  «Ηράκλεια Πρωτοβουλία» Μανόλη Βασιλάκη (Τηλ: 2813 409105, email:mvassilakis@heraklion.gr), και του αναθέτουμε τον συντονισμό, την εποπτεία, και τον έλεγχο για τα θέματα που αφορούν στην καταγραφή και αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας (άρθρο 15 §7 του ΟΕΥ) και ειδικότερα:

  • Την τήρηση αρχείων και φακέλων με στοιχεία της δημοτικής περιουσίας .
  • Την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας .
  • Την τήρηση αρχείου δωρεών, κληροδοτημάτων και εκμετάλλευση των.
  • Την περιφρούρηση της ακίνητης περιουσίας του Δήμου.
  • Την τήρηση μηχανογραφημένου συγκεντρωτικού καταλόγου δημοτικής περιουσίας.
  • Την επιμέλεια της διαδικασίας μίσθωσης ακινήτων για τη στέγαση σχολικών κτιρίων και υπηρεσιών του Δήμου.
  • Εισηγήσεις για οικονομοτεχνικές προτάσεις και παρακολούθηση εφαρμογής των.


 

3. Ορίζουμε ως άμισθη Αντιδήμαρχο Εθελοντισμού, Νεολαίας καθώς και Οργάνωσης και Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Επιπτώσεων Κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης την δημοτική σύμβουλο της μειοψηφίας, από την παράταξη «Ηράκλειο για όλους» Δέσποινα Συγγελάκη  και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

1.   από την Δ/νση Παιδείας- Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13)

α) του Τμήματος Πολιτισμού και Εθελοντισμού (άρθρο. 13 §2 εδάφ.17,18), οι οποίες αφαιρούνται από την Αντιδημαρχία  Πολιτισμού και Εθελοντισμού.

Ενδεικτικά:

1. α. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού, της συμμετοχικότητας, της κοινωνικής συνείδησης και ευθύνης, των δικτύων αλληλεγγύης με την ενθάρρυνση και υποστήριξη εθελοντικών οργανώσεων, συλλόγων τυπικών ή άτυπων ομάδων ενεργών πολιτών, Μ.Κ.Ο και Ιδρυμάτων, που θα δραστηριοποιούνται για την επίτευξη των στόχων και την υποβοήθηση του έργου του Δήμου στους αντίστοιχους τομείς.

   β. Τη δικτύωση με άλλες πόλεις της χώρας για τους παραπάνω τομείς δράσης.

2. Οριζόντιες αρμοδιότητες για την Νεολαία, ως ακολούθως:

α. Το σχεδιασμό και ανάπτυξη δράσεων και προγραμμάτων εθνικών, ευρωπαϊκών ή διεθνών που απευθύνονται ή αφορούν στη νεολαία (ποιοτικός ελεύθερος χρόνος, περιβάλλον, νεανική καλλιτεχνική Δημιουργία κ.α.)

β. την ενημέρωση των νέων της πόλης για τα δικαιώματα τους και για τις ευκαιρίες επαγγελματικής και κοινωνικής τους εξέλιξης.

γ. τη διασύνδεση και συνεργασία με οργανώσεις νεολαίας με βασικό στόχο την άμβλυνση και επίλυση των προβλημάτων των νέων.

3. Τον Συντονισμό για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των Εκτάκτων Αναγκών και της Αποκατάστασης των επιπτώσεων που προκύπτουν. Ειδικότερα:

  • Την μέριμνα για την κινητοποίηση των φορέων που δρουν σε τοπικό επίπεδο και την δρομολόγηση δράσεων για την αρωγή και την αποκατάσταση των πληγέντων.
  • Την παρακολούθηση της ολοκλήρωσης των έργων και των δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την άμεση αντιμετώπιση των καταστροφών.
  • Την αξιολόγηση των επιστημονικών στοιχείων και την παρακολούθηση του θεσμικού πλαισίου με στόχο την βέλτιστη αξιοποίηση πόρων, χρηματοδοτικών, θεσμικών, αναπτυξιακών και διοικητικών εργαλείων και δυνατοτήτων λόγω της κατάστασης έκτακτης ανάγκης.
  • Την συνεργασία με τις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες και με τους κατά τόπους αρμόδιους φορείς για την ολοκλήρωση της αποκατάστασης ζημιών και πρόληψης και άρσης κινδύνων.  

 


 

Οι ανωτέρω άμισθοι αντιδήμαρχοι:

  1. θα έχουν την αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων Δημάρχου, των βεβαιώσεων, συμβάσεων, διακηρύξεων, κ.λ.π που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών τις οποίες επιβλέπουν, κατευθύνουν και ελέγχουν,
  2. θα κατευθύνουν και θα ελέγχουν σε συνεργασία με την Γενική Γραμματέα του Δήμου το αντίστοιχο προσωπικό σε θέματα της αρμοδιότητας τους,
  3. θα τελούν πολιτικούς γάμους και
  4. θα έχουν την  εποπτεία και την ευθύνη, για την τήρηση των κανόνων υγιεινής & ασφάλειας των υπαλλήλων που υπάγονται στις Δ/νσεις των.

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE