Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)

ΚΕΠ

Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ο πολίτης μπορεί να πληροφορηθεί για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης και να προωθήσει προς διεκπεραίωση υποθέσεις, που σχετίζονται με φορείς του Δημοσίου. Έτσι αποφεύγει τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρίως περιορίζει τις μετακινήσεις του σε ένα μόνο σημείο ("one stop shop"). Στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) διακινούνται τα έγγραφα, όχι οι πολίτες.

Πως Λειτουργεί

Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα, που αφορά μία από τις 1034 διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια, η αίτηση αποστέλλεται μέσω του κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία, όπου και πρωτοκολείται. Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.

Ωράριο Λειτουργίας

Από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ και το Σάββατο από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.

Ποιες υπηρεσίες παρέχει

Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:

  • Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
  • Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
  • Επικύρωση φωτοαντιγράφων

Θέματα Περιφερειών:

  • Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα)
  • Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών και παραϊατρικών επαγγελμάτων)
  • Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.ά.)
  • Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)

Θέματα Δήμων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις)
  • Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες

Θέματα Πρωτοδικείων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ό,τι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)

Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:

  • Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
  • Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά και ατομικά)
Οι 1034 πιστοποιημένες διοικητικές διαδικασίες συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ψηφιοποιημένα έντυπά τους. Τα έντυπα αυτά επανασχεδιάστηκαν και περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ταχεία και αξιόπιστη διεκπεραίωση της υπόθεσης, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους. Για κατάλογο των διοικητικών διαδικασιών επισκεφθείτε τη σελίδα του υπουργείου: http://www.kep.gov.gr

Πληροφορίες και τηλεφωνικές αιτήσεις όλο το 24ωρο από το 1500.

 

Αιτήσεις μέσω internet από την ιστοσελίδα http://www.kep.gov.gr


Στοιχεία Επικοινωνίας

1o: Ανδρόγεω 2, Ηράκλειο, 712 02 Τηλέφωνο: 2813 401000, Fax: 2810 332707
2ο: Ν.Πλαστήρα & Πανασανού 1, Ηράκλειο, 71201 Τηλέφωνο: 2813 406305-8, Fax: 2813 406303
3ο: Ν.Αλικαρνασσού, Διονυσίου 13Α, 71601 Τηλέφωνο: 2810 333355, Fax: 2813 409874
4ο: Γοργολαϊνη, Άγιος Μύρωνας, 70013 Τηλέφωνο: 2813 400031, Fax: 2813 400030
5ο: Τεμένους, Προφήτης Ηλίας, 71500 Τηλέφωνο: 2813 400501, Fax: 2813 400503
6ο: Παλιανής, Βενεράτο 70011 Τηλέφωνο: 2813 400810, Fax: 2813 400805