inner image
Απάντηση
01/11/2007 11:36 Το κυκλοφοριακό  Παράθεση
webmasterΣυνολικά Μηνύματα: 44#803 Κάντε τις παρατηρήσεις σας σχετικά με το κυκλοφοριακό στους δρόμους του Ηρακλείου.
18/11/2007 17:20  Παράθεση
a-eleni-Συνολικά Μηνύματα: 1#816

TΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ -ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ- ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΕΙ ΕΥΚΟΛΑ

03/12/2007 12:11  Παράθεση
giannis96rΣυνολικά Μηνύματα: 18#841

giorgos:

Κάντε τις παρατηρήσεις σας σχετικά με το κυκλοφοριακό στους δρόμους του Ηρακλείου.

Τα βασικοτερα προβληματα οσο αφορα το κυκλοφοριακο ειναι η παρανομη σταθμεση, η ελλειψη χωρων σταθμευσης και η οδικη συμπεριφορα των κρητων. Οσο αφορα τον δημο μας , θα πρεπει να βρει τροπους ωστε η ροη των αυτοκινητων σε ορισμενα βασικα σημεια της πολης να γινεται απροσκοπτα. Τα σημεια αυτα ειναι , η παραλιακη οδος απο το μαρινα εως το καινουργιο εμπορικο, (αληθεια εχετε περασει βραδυ να δειτε τι γινετε; για να περασεις θελεις διαβατηριο) Απο την 1866 εως την πλατεια κυπρου και την πλατεια ελευθεριας. Θα μου πειτε ειναι δυσκολο. Εκει θα φανουν οι ειδικοι και οχι στο ... κανουμε δεκα μονοδρομους και καθαρισαμε. Επισης αργα η γρηγορα ενας δακτυλιος ειναι αναγκαιος. Η κατασταση εχει φτασει στο αμην.

ΥΣ ειναι κριμα να εγινε τετοιο εργο στο γιοφυρο και να μην φαινεται γιατι ολα τα αυτοκινητα κολανε στις εξοδους για εθνικη μολις εκατο μετρα πιο πανω

03/12/2007 21:41  Παράθεση
barmanΣυνολικά Μηνύματα: 1#846

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum και θέλω να θίξω κάποια πραγματάκια όσον αφορά το κυκλοφοριακό στην πόλη του Ηρακλείου.

 Το να προτείνει ο καθένας τις προτάσεις του είναι σίγουρα κάτι ευχάριστο όμως καθόλου αποτελεσματικό.Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή συκοινωνιακή μελέτη στην πόλη μας ώστε πρώτα να καταγραφούν τα αίτια και έπειτα να βρεθούν οι αντίστοιχες λύσεις.

 Μία δική μου οπτική γωνία έχει να κάνει με το ότι

 1)τα ΜΜΜ είναι απαράδεκτα.Τα λεωφορεία που αποτελούν και το μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς καλύπτουν ένα μικρό μέρος της πόλης και οι γραμμές διαφέρουν κατ ελάχιστον.Αυτό σημαίνει ότι κάθε Ηρακλειώτης παίρνει το αυτοκίνητό του για να κάνει τις δουλειές του.

 Τα εισητήρια επίσης είναι πανάκριβα,δεν δικαιολογείται να είναι τόσο ακριβά για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.Καλύτερα να πάρεις ταξί παρά λεωφορείο.Σε τέτοιο σημείο 

 Σε συνδυασμό με την έλλειψη θέσεων πάρκινκ το πρόβλημα μεγιστοποιείται μιας και το κέντρο γεμίζει αυτοκίνητα,λεωφορειολωρίδες δεν υπάρχουν,άρα κολλούν και τα λεωφορεία και γενικότερα γίνεται χαμός λόγω αυξημένης συσσώρευσης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες...

 2)η μη ύπαρξη μέσου σταθερής τροχιάς,όπως μετρό,τραμ και τρόλλεϋ.

 Σαφώς το να μιλάμε για μετρό αποτελεί κάτι οικονομικά ασύμφερο και ουτοπικό ειδικά για μία πόλη σαν το Ηράκλειο,όμως το τραμ δεν είναι τόσο μακρινό.

 Μελέτες ήδη έχουν γίνει και το Τραμ θα ήταν ιδανικό για μια πόλη του μεγέθους του Ηρακλείου.Θα έδενε επίσης πολύ με το ιστορικό κέντρο,αφού παραδείγματα από το εξωτερικό το αποδεικνύουν καθημερινά...

 3)Η νοοτροπία των Ηρακλειωτών.Επιτέλους ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα μας στα γκαράζ,ας πάμε με τα πόδια,με τα λεωφορεία(ας απαιτήσουμε καλύτερες συνθήκες από τα ΚΤΕΛ)...Δεν είναι ανάγκη να αφήνουμε το αυτοκίνητο ακριβώς έξω από το μαγαζί ή τη δημόσια υπηρεσία που θέλουμε να πάμε (πάντα με αναμμένα τα αλάρμ)...

 Ας περπατήσουμε λιγάκι από την πιο κοντινή στάση του λεωφορείου...

04/12/2007 01:51  Παράθεση
johnmitΣυνολικά Μηνύματα: 6#851

Καλως σας βρισκω κι εγω. Χαιρομαι που υπαρχει φορουμ στο site του Δημου για το καυτο αυτο προβλημα.

Οι μοναδικες λυσεις για το κυκλοφοριακο για μενα ειναι 3.

A)μαζικες και γεννες απαλλοτριωσεις κτησματων εντως και εκτως ιστορικου κεντρου για τη δημιουργεια συχγρονων χωρων σταθμευσης με καθολου ή ελαχιστο κοστος.

Β)Δημιουργια ΜΕΣΟΥ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ. Με αλλα λογια ενα τραμ! Δεδομενου οτι ο νομος Ηρακλειου ειναι απο τους πιο τουριστικους στην Ελλαδα ειναι απαραδεκτο να μην υπαρχει ενα τραμ.Και δε το λεω μονο για την εικονα μας στους τουριστες,αλλα και για την εξυπηρετηση των δημοτων,των ανθρωπων που τα νευρα τους δοκιμαζονται καθημερινα!

Γ)1)Να γινουν διανοιξεις δρομων,οπως για παραδειγμα αυτες που γινονται τωρα στην Αγ.Αικατερινη ή αυτη που εγινε στο σημειο των ραμπων στη Κνωσου.2)Να φτοιαχτουν κομβοι οπου χρειαζεται και να αποφευγονται τα φαναρια.3)Να στρωθει πισσα σε οποια σημεια παρουσιαζεται ενα μαυρο χαλι,γιατι οι οδηγοι επιβραδινουν μη καταστρεψουν το αμαξι τους.

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ!! ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ. 

15/12/2007 19:34  Παράθεση
estatemarketΣυνολικά Μηνύματα: 1#881 το κυκλοφοριακό  δεν είναι μόνο θέμα συγκοινωνιακού σχεδιασμού, αλλά χρειάζεται και η προσωπική  συνείδηση του δημότη. Ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει το Ηράκλειο είναι οι λακκούβες και οι άθλιοι δρόμοι του, θα ήθελα να ανοίξετε μία στήλη επικοινωνίας ώστε να ενημερώνετε άμεσα ο δήμος και να στέλνει το συνεργείο για την επισκευή τους. Κάνοντας την αρχή, παρακαλώ περάστε (αν τα καταφέρετε) από την παράλληλη της Γιαμαλάκη, την οδό Δελημάρκου.

 

15/12/2007 20:13  Παράθεση
elgrecoΣυνολικά Μηνύματα: 1#886

Τα συγχαρητήρια μου στο Δήμο για την προσπάθεια ηλεκτρονικής επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών στον πολίτη.

Στο ευρύτερο πρόβλημα του κυκλοφοριακού εντάσσεται κατά τη γνώμη μου, και το πρόβλημα με τα όμβρια ύδατα τα οποία λιμνάζουν στους δρόμους ή τρέχουν σαν ποτάμι μετά από κάθε μεγάλη ή μικρή βροχή.

Ακόμα και όταν σταματήσει η βροχή, και ο καιρός εννοεί την κίνηση με μοτοσικλέτα ή ποδήλατο,  ο πολύπαθος πολίτης  αυτού του Δήμου δεν μπορεί να κινηθεί, λόγω των μεγάλων ποσοτήτων νερού στις λακκούβες ή στις κακοτεχνίες ακόμα και των νέων δρόμων, με αποτέλεσμα όλοι μας να καταφεύγουμε στην κλασσική λύση (το αυτοκίνητο) και να μεγαλώνει το πρόβλημα.

Ούτε όμως ο πεζός ξεφεύγει. Είναι αναγκασμένος να προσέχει δεξιά-αριστερά μην περάσει κανένα όχημα με ταχύτητα και βρεθεί "προ εκπλήξεως". Καταλαβαίνετε. Αφήστε που δεν μπορεί να περπατήσει καν σε ένα δρόμο που θυμίζει Αναποδάρη ποταμό!

Νομίζω ότι δεν θα κόστιζε τεράστια δα ποσά, μια προσπάθεια από το Δήμο για να επισκευάσει κατά τόπους το (ο)δικό του δίκτυο. Δεν λέω, αξιόλογα τα εξωραϊστικά έργα Κε Δήμαρχε, αλλά με την ουσία στην καθημερινότητα του πολίτη, Τί γίνεται?

Στο κάτω-κάτω είναι θέμα πολιτισμού, μην ξεχνάμε ζούμε στο 2007 και αισίως στο 2008.

Είναι και θέμα γούστου και άποψης για το πώς θέλουμε να ζούμε σε ένα αστικό κέντρο. Μας αρέσουν οι εικόνες που περιέγραψα παραπάνω? Εγώ νομίζω πως όχι. 

Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε αυτό το φόρουμ, το οποίο ελπίζω να βρει την κατάλληλη ανταπόκριση από τον Ηρακλειώτη και οι γνώμες ή οι προτάσεις που θα γίνουν μέσω του φόρουμ, να εισακουστούν στα αυτιά των υπευθύνων.

Αυτά προς το παρών.

 

 

01/02/2008 12:30  Παράθεση
panosΣυνολικά Μηνύματα: 1#911

giorgos:

Κάντε τις παρατηρήσεις σας σχετικά με το κυκλοφοριακό στους δρόμους του Ηρακλείου.

Είναι η πρώτη μου επικοινωνία μέσω του φόρρουμ, και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο για τις προσπάθειες του Δήμου να φέρει την πόλη στον κα' αιώνα συνολικά. Είναι βέβαιο ότι πολλά μικροσυμφέροντα δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα μόλις θιγούν, και εκεί θα πρέπει να δώσετε την μάχη, σε βάθος χρόνου και με συνέπεια.

Τα μικροσυμφέροντα (ενίοτε μικροσκοπικά) υπάρχουν βέβαια και στην κυκλοφορία. Θα σταθώ σε δύο μόνο σημεία προς το παρόν.

Πρώτον ο περιορισμός του δημόσιου χώρου από τον πάσα ένα. Και δεν αναφέρομαι στην καραμέλα των τραπεζοκαθισμάτων. Τα μαγαζάκια που θεωρούν το πεζοδρόμιο επέκταση του καταστήματος, οι οδηγοί που κλείνουν τα πεζοδρόμια κοκ είναι το μεγάλο πρόβλημα. Φτιάχνει λοιπόν ο Δήμος ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ χώρους (πεζοδρόμια), οι οποίοι υφίστανται μία ιδιότυπη «ιδιωτικοποίηση». Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Τα πεζοδρόμια μεγαλώνουν και οι γυναίκες με τα μωρά υποχρεώνονται να κινούνται στο οδόστρωμα. Η λύση είναι απλή: πρόστιμα, πρόστιμα, πρόστιμα. Ας κάνει μία δειγματοληπτική καταγραφή αυτών των παραβάσεων ο Δήμος για να εκτιμήσει το εύρος τους. Κατόπιν ας προσλάβει συμασιούχους για να καταφέρει να χτυπήσει ΜΑΖΙΚΑ το φαινόμενο και όχι αποσπασματικά. Τα έσοδα από τα πρόστιμα θα χρηματοδοτήσουν την επιχείρηση. Μόνο έτσι θα καταπολεμηθεί το αίσθημα της ατιμωρησίας, που είναι και η αιτία αυτής της θρασύτατης συμπεριφοράς.

Δεύτερον, ένα κατά την γνώμη μου πολύ σημαντικό θέμα: η ηχορύπνση από μηχανάκια και αυτοκίνητα. Βλαπτει αποδεδειγμένα την υγεία και, ενώ προκαλείται από λίγους κάνει τεράστια ζημιά. Αν και δεν είναι αρμοδιότητα του Δήμου, αλλά της Τροχαίας, νομίζω ότι θα πρέπει ο Δήμος να πιέσει την κατάσταση. Η συνήθης δικαιλογία της Τροχαίας είναι, ότι δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να διαπιστώσει τις παραβάσεις. Ας προμηθεύσει λοιπόν ο Δήμος την Τροχαία Ηρακλείου με τα αντίστοιχα μηχανήματα (κοστίζουν ελάχιστα) και ας την θέσει ενώπιων των ευθυνών της. Είναι πρόκληση μερικές δεκάδες κοπλεξικών ατόμων να  μας ανεβάζουν την πίεση και να μας διακόπτουν τον ύπνο για να ξεδώσουν.

Αυτά για την ώρα.

ΥΓ

Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι αυτά που γράφουμε διαβάζονται από κάποιον αρμόδιο και δεν γεμίζουν απλώς σκληρούς δίσκους. 

 

 

12/02/2008 00:16  Παράθεση
aroniotisΣυνολικά Μηνύματα: 1#941

Πρέπει να γίνουν επιτέλους ποδηλατόδρομοι και στο Ηράκλειο. Όσοι θέλουν να πάνε στο κέντρο με το ποδήλατο τους (κι εγώ σε αυτούς) δυστυχώς δεν μπορούν με το χάλι που υπάρχει. Αν υπήρχε υποδομή για ποδήλατο, θα βλέπατε πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα και πολλοί θα το διάλεγαν ως μέσο μεταφοράς.

 

Κάτι άλλο. Έχετε προσέξει πόσα μηχανάκια το βράδυ δεν έχουν φώτα; Είναι η νέα μόδα των πιτσιρικάδων, που δυστυχώς έχει γίνει πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Δεν τους βλέπουν και οι αστυνομικοί από μακρυά.

 

Όταν στην Αστόρια Σάββατο βράδυ βλέπεις όλους τους ανήλικους μαγκάκους, να σου παίρνουν τα αυτιά και να τρέχουν σαν τρελοί και δεν υπάρχει ούτε ένα περιπολικό να τους βάλει στις θέσεις τους, πως να σταματήσει το φαινόμενο αυτό; Αστυνόμευση σωστή πότε θα υπαρξει;

 

Και για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, το Ηράκλειο βελτιώνεται συνεχώς. Απλά, επειδή μάθαμε να βελτιωνόμαστε, οι απαιτήσεις μας αυξάνονται κι αυτές. Αυτό είναι καλό.

 

Και πού ξέρετε... Σιγά σιγά όλο το κέντρο θα πεζοδρομηθεί, οι δρόμοι θα βελτιωθούν, η παραλιακή θα θυμίζει κάτι από Φλοίσβο Φαλήρου και (αμάν Παναγιά μου) ποδηλατόδρομοι θα οδηγούν στο κέντρο και στη παραλία από όλες τις συνοικίες.

Ουτοπία; Θα δούμε.

10/03/2008 17:17  Παράθεση
strrethimnoΣυνολικά Μηνύματα: 1#976 Δήμαρχε μας στενοχωρείς...Μαθαίνω από την ΤΡΑΜ ΑΕ ότι είσαι αρνητικός στο τραμ...γιατί;;...εδώ βλέπεις και ακονίζονται για τραμ υποδυέστερες πόλεις όπως τα Γιάννενα και ο Βόλος...ο δε φίλος μας ο Μανώλης ο Στρατάκης έχει κάνει επερώτηση για τραίνο προς Ρέθυμνο Χανιά...αυτή η μελέτη του Ασλάνη τι έγινε; Θυμίζω προέβλεπε γραμμή 1: Παγκρήτιο Στάδιο-Λιοντάρια-Αεροδρόμιο και 2: Λιοντάρια-Πεπαγνή-Κνωσσό...Σκέψου μόνο τι κύρος θα έδινε το τραμ στην πόλη...στο κάτω κάτω και με ΣΔΙΤ θα μπορούσε να γίνει και να συμμετέχουν στην οικονομική εκμετάλευση τα ΚΤΕΛ και τα ταξί...δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν σε αφήνουν τα δύο τελευταία συμφέροντα να το κάνεις...
Απάντηση

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE