inner image

Σεμινάριο Social Media Marketing από το KEK Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου

KEK Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου

 22 – 01 - 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Social Media Marketing»

 

Το KEK Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου, διοργανώνει σεμινάριο,  με θέμα Social Media Marketing, το οποίο απευθύνεται σε  ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, στελέχη marketing, πωλήσεων, διαφημιστικών εταιριών, υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων  που αναζητούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους με μικρό κόστος αξιοποιώντας την δύναμη των  μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σκοπός είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

 

Εκπαιδευτικοί στόχοι: 

  • Να γνωρίζει τους τρόπους προβολής στο Διαδίκτυο και πως μπορεί να αξιοποιήσεις τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τις ανάγκες προώθησης των προϊόντων ή των δραστηριοτήτων του.
  • Να κατανοεί τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις βασικότερες έννοιες & ορισμούς που χρησιμοποιούν οι ειδικοί.
  • Να περιγράφει τα βασικά στοιχεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τι είναι; ποιά είναι; και πως λειτουργούν;
  • Να σχεδιάζει την δική του διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
  • Να διακρίνει τι θα πρέπει να προσέξει (πριν - μετά) την κατασκευή της δικής του σελίδας.

 

Ενότητες Σεμιναρίου:

  • Βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να τηρεί μια ιστοσελίδα για την εκμετάλλευση των social media. Αναφορά στις βασικές τεχνικές SEO.
  • Facebook ads: Δημιουργία και προώθηση μιας Facebook page και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας με στοχευόμενο κοινό και μέτρηση της αποτελεσματικότητας της. Θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο powereditor και pixel του facebook.
  • Google Advertisement: Δημιουργία διαφήμισης Google με το εργαλείο Google adwords. Επεξήγηση των διαθέσιμων τύπων καμπάνιας, εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών και υπολογισμός του κατάλληλου κόστους ανά κλικ(CPC).
  • Twitter: πως λειτουργεί και τι είναι τα hashtags.
  • Google maps και Foursquare: Πως θα εμφανίσετε την επιχείρηση σας στο χάρτη του παγκόσμιου ιστού.
  • Email Newsletter: Έναρξη καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email Newsletter). Δημιουργία newsletter με εμπλουτισμένο περιεχόμενο html και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας.
  • SMS Marketing. Τι να προσέξετε πριν αγοράσετε κάποια πακέτο μαζικών SMS και τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα εργαλείο SMS.
  • Δραστηριότητες: Κάθε καταρτιζόμενος θα έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει την δική του διαφημιστική καμπάνια.

 

Κόστος προγράμματος: 120€  ανά συμμετοχή.

Χρόνος Διεξαγωγής: Δευτέρα 02/03 - Τετάρτη 04/03  - Σάββατο 07/03 - Δευτέρα 09/03 και Τετάρτη 11/03  από 17:00μ.μ έως 21:00μ.μ. ΣΥΝΟΛΙΚΑ: 20 ώρες.

Τόπος διεξαγωγής: Επιμελητήριο Ηρακλείου, αίθουσα ΚΑΡΟΥΖΟΥ

Εισηγητής: Γιάννης Λιναρδάκης, απόφοιτος Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης, εργαζόμενος ως προγραμματιστής. Έχει αναπτύξει αρκετά project και software, επίσης έχει ασχοληθεί με το κομμάτι του e-promotion και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως τεχνικός υπεύθυνος στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

 

Πληροφορίες: Κ.Ε.Κ.  Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Κορωναίου 9, τηλ: 2810-247035 & 302730 κ. Κυριάκος Λεονταράκης,  email: leontarakis@katartisi.gr  φαξ: 2810-227189, info@katartisi.gr,  09:00 έως 15:00 μ.μ. Αιτήσεις και στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr.

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE